Odborný referent/Back office pro obchodní úsek

V případě Vašeho zájmu o tuto pozici nás můžete kontaktovat na [email protected] nebo telefonicky na +420 736 505 950.

Pracovní náplní je administrativní podpora obchodního oddělení při kontaktu se stávajícími obchodními partnery a při zajišťování nových obchodních příležitostí. Na tuto pozici požadujeme minimálně středoškolské vzdělání (VŠ výhodou), praxi v obchodní společnosti, ŘP skupiny B, spolehlivost, flexibilitu, komunikativnost, nekonfliktnost, znalost angličtiny (obchodní korespondence), schopnost práce na PC (word, excel, Power Point atd.), dobrý zdravotní stav a výpis z trestního rejstříku. Nástupní mzda až 25 tisíc korun, příspěvky na stravování, týden dovolené navíc.

Místo výkonu práce: Pardubice – Semtín

Požadujeme
  • VŠ/SŠ vzdělání
  • řidičský průkaz sk. B
  • praxi z obchodní společnosti
  • spolehlivost, komunikativnost, nekonfliktnost, flexibilitu
  • znalost AJ (obchodní korespondence)
  • schopnost práce na PC (Word, Excel, Power Point, …)
Nabízíme
  • hlavní pracovní poměr na plný úvazek
  • motivační složku mzdy – osobní hodnocení
  • odměnu za doporučení nového zaměstnance, čtvrtletní a roční odměny
  • možnost profesního růstu, vzdělávání a rozvoj
  • zaměstnanecké výhody – dodatková dovolená, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, unišeky, zvýhodněné ceny na lázeňské pobyty
Mzda
  • až 25 000 Kč